تازه های نشر

 *****************  

 

 *****************  

 

 *****************  

 

 ***************** 

 

 

***************** 

***************** 

 

***************** 

 

*****************

******************

******************

******************

*******************

******************

******************

******************

 


    

               سایت رسمی

   دکتر سیدرضا صالحی امیری



برنامه‌های سیدرضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در سفر به آلمان و اتریش

سیدرضا صالحی امیری، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به دعوت رئیس کتابخانه دولتی مونیخ و رئیس کتابخانه ملی آلمان، صبح امروز یکشنبه هشتم آذر تهران را به مقصد این کشور ترک کرد.

وی در سفر به شهر مونیخ، ضمن ملاقات با رئیس کتابخانه ایالتی و رئیس آرشیو ایالتی باواریا، از کتابخانه بین‌المللی کودکان و نوجوانان که مقر آن در مونیخ است، بازدید می‌کند.

بازدید از کتابخانه ایالتی، آرشیو ایالتی، مرکز دیجیتال‌سازی، موسسه حفاظت، نگهداری و مرمت نسخ خطی و دپارتمان حفاظت و نگهداری از مواد آرشیوی، از برنامه‌های روز نخست رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در سفر به جمهوری فدرال آلمان است.

صالحی امیری در ادامه این سفر ضمن ملاقات با رئیس بنییاد فرهنگی پروس که مهم‌ترین متولی میراث فرهنگی و مکتوب کشور آلمان است، در خصوص زمینه‌های فی‌مابین با دکتر پاروینگر رئیس این بنیاد گفت‌و‌گو خواهد کرد.

بازدید از کتابخانه دولتی برلین و ملاقات با رئیس آرشیو فدرال آلمان، از برنامه‌های مشاور رئیس جمهور در برلین خواهد بود.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در ادامه به دعوت رئیس کتابخانه ملی اتریش به وین، سفر و در خصوص گسترش همکاری‌های فی‌مابین در نشستی با رئیس کتابخانه ملی اتریش، بحث و تبادل نظر خواهد کرد. بازدید از آرشیو دولتی اتریش، ملاقات با رئیس انستیتو مطالعات ایران و آرشیو نسخ خطی کتابخانه ملی اتریش، از دیگر برنامه‌های سفر صالحی امیری به وین خواهد بود.

صالحی امیری در ادامه در نشستی که با عنوان «دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران پس از برجام» و با مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامیی ایران و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در وین برگزار خواهد شد، سخنرانی خواهد کرد.

فریبرز خسروی معاون پژوهش، برنامه ریزی و فناوری و امین عارف‌نیا مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، صالحی امیری را در این سفر یک هفته‌ای به آلمان و اتریش همراهی می‌کنند.

1387 - 1390 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به وب سایت فرهنگ ایران می باشد .
انتخاب رنگ قالب : آبی قرمز سبز با پس زمینه

ورود یا عضویت

ورود