تازه های نشر

 *****************  

 

 *****************  

 

 *****************  

 

 ***************** 

 

 

***************** 

***************** 

 

***************** 

 

*****************

******************

******************

******************

*******************

******************

******************

******************

 


    

               سایت رسمی

   دکتر سیدرضا صالحی امیری



سفر دکتر صالحی امیری به شهریار در هفته دولت

حضور درهمایش "تدبیر دولت، امید ملت"

دکتر صالحی امیری روز شنبه هفتم شهریورماه در پی استقبال مسئولین شهرستان شهریار، وارد این شهرستان شد و در همایش " تدبیر دولت، امید ملت " شرکت کرد. وی در این همایش با اشاره به عملکرد دولت یازدهم گفت: مهم ترین فعالیت دولت در این دو سال، چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی تنش زدایی به معنای واقعی کلمه بوده است.

مشاور فرهنگي رئیس جمهور ادامه داد: دولت توانست در این دو سال رویکرد کشور را از تهمت زدن ها و ایجاد دشمنی های پی در پی میان مردم، به رویکرد اخلاق محور تغییر دهد که این خود بزرگترین فعالیت ما بوده است.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اندیشه های بنیان گذار کبیر انقلاب، امام خمینی افزود: مهم ترین دستاورد اندیشه های امام نیز همین اخلاق است. من سالیان زیاد در اندیشه های امام جست و جو کردم و عصاره تمام این اندیشه ها را در واژه اخلاق یافتم.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان نگاه دولت به عرصه های مختلف جامعه تصریح کرد: من به عینه می بینم که دولت دكتر روحانی اساس خود را بر به رسمیت شناختن گروه های مخالف بنا کرده است. زیرا این دولت منشا خود را از لطف الهی می داند اما خود را الهی نمی پندارد.

صالحی امیری در توضیح این موضوع گفت: ما نمی خواهیم خود را به صورتی جلوه دهیم که اشتباهاتمان به گردن اعتقادات مردم بیافتد. ما می گوییم و معتقد هستیم رفتار درست و سنجیده ما از لطف خدا نشات گرفته و اشتباهاتمان به خاطر رفتار فردی خود ما است.

مشاور فرهنگي رئیس جمهور ادامه داد: به خاطر همین اندیشه است که می توانیم با مخالفان خود به تعامل بنشینیم. مهم ترین شاخصه این تعامل نیز مذاکرات هسته ای بود که دستاوردهای زیادی را برای ما به همراه داشت.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی افزود: مهم ترین این نتایج فارغ از خود حل مشکلات هسته ای، ابتدا شکسته شدن اجماع بین المللی علیه ما بوده است. از نتایج دیگر می توان به ایجاد شکاف جدی میان آمریکا و رژيم اشغالگر قدس اشاره کرد. شکافی که در شصت سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: دستاورد دیگر ما به اثبات رساندن توان دیپلماسی برای حل بحران ها و قدرت تیم ما بوده است. ما توانستیم قطعنامه های ظالمانه علیه کشورمان را لغو کنیم و این بزرگترین و بهترین نتیجه ای بود که می شد به دست آورد.

صالحی امیری در پايان با اشاره به برنامه های پیش روی دولت تاکید کرد: از این هفته برنامه های جدید دولت شروع می شود. برنامه هايی که می خواهد روند رشد و توسعه ایران را سرعت بخشد و امیدوارم سال دیگر در این زمان به شرح دستاورد بزرگ دیگری برای ملت ایران ایستاده باشیم. شايان ذكر است در پایان این جلسه هدایای کارمندان برتر شهرستان توسط صالحی امیری اهدا شد.

بازدید از مسجد سلمان فارسی ، گلزار شهدایاندیشه و نمایشگاه دستاوردهای دولت

سيدرضا صالحی امیری، در این سفر، از مسجد سلمان فارسی دیدار کرد. وی پس از خروج از مسجد به گلزار شهدای اندیشه رفته و به ادای احترام به مقام شامخ این شهدا پرداخت. پس از آن نیز ورزشگاه شهدای گمنام اندیشه توسط وی افتتاح شد.

پس از این افتتاح به همراه فرماندار و نماینده ائمه جمعه منطقه به نمایشگاه دستاوردهای دولت، با عنوان "تدبیر دولت، امید ملی" که در بوستان کودک این شهرستان برپا بود رفت. وی پس از بازدید از غرفه های مختلف با ایستگاه رادیویی مستقر در این نمایشگاه به صحبت پرداخت.

صالحي اميري پس از تشکر از حضور مردم در نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید گفت: امیدواریم در سال جدید، پس از حل بحران هسته ای شاهد رونق بیش از پیش اقتصاد و شکوفایی ملی باشیم و در این حوزه دولت برنامه های ویژه ای را در دستور کار خود دارد.

1387 - 1390 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به وب سایت فرهنگ ایران می باشد .
انتخاب رنگ قالب : آبی قرمز سبز با پس زمینه

ورود یا عضویت

ورود