تازه های نشر

 *****************  

 

 *****************  

 

 *****************  

 

 ***************** 

 

 

***************** 

***************** 

 

***************** 

 

*****************

******************

******************

******************

*******************

******************

******************

******************

 


    

               سایت رسمی

   دکتر سیدرضا صالحی امیری



سخنرانی دکتر صالحی امیری در گردهمایی شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخبگان شهرری

دکتر سيدرضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی که در مراسم بزرگداشت هفته دولت در سالن ولای شهرداری شهرری سخن می‌گفت، بیان داشت: سلامت انتخابات که با سخنان رهبری تایید شد جوانه امید را در دل مردم کاشت. مردم اراده خود را برای تغییر نشان دادند و ثابت کردند هیچ کس نمی تواند از زبان مردم سخن بگوید.

صالحی تصریح کرد: انقلاب شاهد پنج گفتمان بود، اول گفتمان ارزش ها، سپس توسعه و سازندگی، پس از آن توسعه سیاسی، بعد عدالت که البته ناکام ماند و عاقبت اعتدال. این گفتمان اعتدال هم در خارج و هم در داخل مورد نظر است.

ایشان ادامه داد: مذاکرات نماد این اندیشه است، مذاکراتی که پیروزمندانه اتفاق افتاد. اما برخی مخالف این حرکت بزرگ هستند. و جمعی از آن مخالفان تهمت می زنند و ذهن خوانی می کنند. اینها کسانی هستند که فقط از آب گل آلود ماهی می گیرند و سودشان در بحران است. طبق آمار بیش از نود درصد مردم موافق این مذاکرات بوده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: البته این اول کار است و راه ادامه دارد، ما برنامه ویژه ای داریم که مردم آن را احساس خواهند کرد. بزرگترین مشکل دولت قبلی و عامل شکستش ایجاد تنش بود، اما امروز فعالیت های ما تنش زدا است و ما می خواهیم راه را برای همه ایرانیان باز کنیم و این مسئله نیازمند حمایت مردم است.

صالحی امیری در پايان با تاکید بر ایمان و عدالت اجتماعی تصریح کرد: ما با شناخت مشکلات حق نداریم این مسائل را به ایمان مردم گره بزنیم و باعث ناامیدی آنها بشویم. عدالت نیز دغدغه بزرگ ماست و اگر رفتار پیرامون سلامت را بنگرید این ماجرا را درخواهید یافت. همه این مسائل بر ما نشان می دهد که آینده روشن تر از پیش است.

 زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و دیدار با خانواده شهیدان مشفق و حسینی

سيدرضا صالحی امیری در دفتر فرماندار شهر ری حضور يافت و پس از دیدار با حسین جمالی پور به همراه وی به خانه شهید علی مشفق رفت.

صالحی امیری در این دیدار گفت: امروز امنیت ما به خاطر شهدایی است که بی هیچ منتی مبارزه و ایستادگی را در پیش گرفتند و وظیفه امروز ما خدمت به آنهاست.

پس از این دیدار، صالحی امیری به خانه شهیدان سید ناصر و سید منصور حسینی رفت. این دو شهید جوان که اولی در سن ۲۴ سالگی و دیگری در سن ۲۲ سالگی به شهادت رسیدند از شهدای بنام این منطقه هستند. مادر شهیدان حسینی در این دیدار با اشاره به مشکلات خانواده های شهید گفت: مشکلات اقتصادی برای خانواده های شهیدان هنوز وجود دارد. البته دولت کمک زیادی کرده اما هنوز جای کار زیاد است.

صالحی امیری نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: حوزه بهداشت توانست ۳هزار میلیارد از بودجه را در اختیار خویش قرار دهد ولی دولت در این کسری های بودجه ۱۳هزار میلیارد تومان را برای بنیاد شهید قرار داد زیرا خود را مدیون این بزرگواران می داند.

پس از این دیدار، صالحی امیری به همراه فرماندار به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی رفته و به زیارت آن بزرگوار پرداخت.

1387 - 1390 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به وب سایت فرهنگ ایران می باشد .
انتخاب رنگ قالب : آبی قرمز سبز با پس زمینه

ورود یا عضویت

ورود