تازه های نشر

 *****************  

 

 *****************  

 

 *****************  

 

 ***************** 

 

 

***************** 

***************** 

 

***************** 

 

*****************

******************

******************

******************

*******************

******************

******************

******************

 


    

               سایت رسمی

   دکتر سیدرضا صالحی امیری



حضور دکتر صالحی امیری در نشست صمیمی استاندار گلستان با نخبگان و اصحاب رسانه

دولت روحانی نشاط سیاسی و اجتماعی را افزایش داد

سیدرضا صالحی امیری ، پنجشنبه پنجم شهریورماه در نشستی با حضور استاندار، نخبگان، اصحاب رسانه و فعالان تشکل های غیردولتی استان گلستان در گرگان گفت: امروز با شرایطی که دولت روحانی در حوزه سیاسی داخل کشور به وجود آورده امکان سخن گفتن اصحاب رسانه و آشتی با دولت، بیشتر فراهم شده است.

او اضافه کرد: یکی از وظایف مهم دولت بسترسازی برای ایجاد نشاط سیاسی در جامعه است.

رئيس سازمان اسناد و كتابخانه ملي به برگزاری دو انتخابات همزمان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: رسالت دولت برگزاری انتخابات سالم و فراهم سازی زمینه مشارکت حداکثری مردم است.

صالحی امیری افزود: افزایش مشارکت سیاسی در جامعه جزو برنامه های اصلی دولت روحانی است. هیچکس نمی تواند از زبان ملت سخن بگوید و فقط می تواند از سوی خود ابراز عقیده کند.

وی با بیان اینکه عده ای دوست دارند با تندروی، فضای سیاسی کشور را متشنج کنند، خطاب به آنان گفت: دولت ملی حاکم شده است و همه باید به دولت برای پیشرفت کمک کنند زیرا رقابت تا زمان انتخابات بود.

 دولت روحانی در حوزه تصمیم و اجرا به منافع ملی اهمیت می دهد

صالحي اميري اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در حوزه تصمیم و اجرا به منافع ملی اهمیت می دهد تا به منافع جناحی و سیاسی.

وی افزود: در دولت روحانی، همه جناح ها حق حضور دارند. وی معتقد است باید همه صداها را در جامعه شنید و جامعه به یک جریان خاص تعلق ندارد.

او تصریح کرد: دولت روحانی گفتمانی به نام اعتدال دارد که همه تفکرات سیاسی را در خود می بیند، قومیت را یک فرصت می بیند و به خردورزی و عقلانیت مبتنی بر اندیشه اخلاقی، درک منافع ملی، تعامل و گفت و گو اهمیت می دهد و می تواند تحولات دهه چهارم کشور را به خوبی مدیریت کند.

صالحي اميري با تاکید بر اینکه جمع بندی مذاکرات هسته ای باعث شد اتحاد طرف مقابل در برابر جمهوری اسلامی ایران شکسته شود، افزود: اینک 200 کشور دنیا در برابر (رجزخوانی) رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند.

وی افزود: در جمع بندی مذاکرات هسته ای هیات مذاکره کننده کشور ما توانست زنجیر تحریم ها را پاره کند.

صالحی امیری با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید راهبرد خود را تعامل در عرصه خارجی اعلام کرده است، گفت: مخالفان مذاکره، با مردم مخالفند.

 جامعه به تزریق نشاط اجتماعی نیاز دارد

سیدرضا صالحی امیری گفت: امروز جامعه به تزریق نشاط اجتماعی نیاز مبرم دارد و اگر به این مهم توجه نشود، آسیب های اجتماعی در جامعه دوچندان خواهد شد.

وی افزود: کم توجهی به تزریق نشاط اجتماعی در جامعه محصول سوء مدیریت گذشته است و باید جوان امروز را دید.

او تصريح كرد: اگر از فعالیت رسمی نسل جوان در جامعه جلوگیری کنیم به طور قطع فعالیت های آن زیرزمینی خواهد شد و آسیب جدی به نسل جوان و آینده کشور وارد می شود.

 صنعت فرهنگی در ایران می تواند جایگزین صنعت نفت شود

صالحی امیری در پايان با یادآوری ظرفیت فرهنگی غنی کشور بيان داشت: صنعت فرهنگی در ایران می تواند جایگزین صنعت نفت شود و افزون بر ارزش اقتصادی، فرهنگ شناخت ایران در دنیا را ارتقا دهد.

وی افزود: اگر به آینده کشور فکر می کنیم باید در حوزه صنعت فرهنگی که از ظرفیت بکری برخوردار است، سرمایه گذاری زیربنایی داشته باشیم.

به گفته وي، ایران فقط در حوزه گردشگری، جزو 10 کشور نخست دنیا به شمار می رود.

1387 - 1390 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به وب سایت فرهنگ ایران می باشد .
انتخاب رنگ قالب : آبی قرمز سبز با پس زمینه

ورود یا عضویت

ورود